Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

03/11/17
TEATRE KURSAAL - MANIFEST - 3 DE NOVEMBRE

MANIFEST


Totes les institucions i persones sotasignades som perfectament conscients de l’enorme valor de cohesió, reflexió, respecte i tolerància que la cultura pot aportar a la nostra societat en uns moments tan complexos com els actuals.

El conflicte polític que viu la societat catalana necessita solucions polítiques. Empresonar agents fonamentals d’aquest diàleg polític no serà mai la solució.

Tots i cadascun de nosaltres tenim punts de vista diversos i legítims sobre els nostres horitzons de convivència, però els volem de qualitat.

Per això us volem demanar de continuar fent de la participació en la vida cultural la vostra forma d’activisme per alimentar els necessaris espais de reflexió i per contribuir a millorar la nostra convivència.

 

Teatre Nacional de Catalunya

Filmoteca de Catalunya

Institut del Teatre

Temporada Alta – Festival de Tardor de Catalunya

Teatre l’Escorxador de Lleida

Sala Beckett

La Perla 29

Teatre Lliure

Mercat de les Flors

L’equip del Gran Teatre del Liceu

Festival Sismògraf d’Olot

Teatre Principal d’Olot

Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya AADPC

Teatre la Gleva

La Sala. Teatre Infantil i Juvenil. Centre de creació i exhibició. Sabadell

Vania Produccions, SL

Teatre Clavé de Tordera

Museus d’Olot

Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya

Teatre Àngel Guimerà El Vendrell

Museu d’Art Contemporani de Barcelona MACBA

Teatres municipals de Badalona

Fundació Joan Miró

Pep Pla, director del CAET i del Festival TNT

La Seca Espai Brossa

SAT! Sant Andreu Teatre

Centre de Cultura Contemporània de Barcelona CCCB

Associació de Professionals de Circ de Catalunya - APCC

Teatre Gaudí

Versus Teatre

Porta 4

Teatre Eòlia

Teatre Auditori de Granollers

Francesc Casadesús, director del Festival Grec

Pepe Serra, director del Museu Nacional d'Art de Catalunya

El Maldà

Joan Oller, director del Palau de la Música Catalana

Teatre Tantarantana

L’Auditori

Museu de la Música

Grup Balañá

Teatre Victòria

Teatre Poliorama

Teatre Monumental de Mataró

Teatre Auditori de Llinars del Vallès

Eulàlia Ribera, directora del festival El Més Petit de Tots

La Brutal

Teatre Kursaal de Manresa

Associació de Companyies de Teatre professionals de Catalunya - Ciatre

Cascai

Dagoll Dagom

Insectotròpics

La Fura dels Baus

Lazzigags Produccions

Rocamora Teatre

Sarruga Produccions

Teatre de Guerrilla

Teatre-Auditori Sant Cugat

Josep Margalef, Gerent Consorci Teatre Fortuny de Reus

 

Barcelona, 3 de novembre de 2017

 

ALTRES NOTÍCIES
La bona acollida de les dues funcions previstes de la comèdia ‘Un Déu salvatge’ de Yasmina Reza, que ja tenen poques entrades disponibles, ha portat a programar una tercera funció de l’obra per al diumenge, 27 d’abril a les 12 del migdia a la sala gran del Kursaal. Les entrades per aquesta nova sessió ja estan disponibles a la web (www.kursaal.cat) i a les taquilles del Kursaal. L’obra està protagonitzada per Pere Arquillué, Laura Conejero, Ivan Benet i Laura Aubert i ha tingut molt bones crítiques en les primeres setmanes de funcions al Teatre Goya de Barcelona. ‘Un déu salvatge’ ja és [...]
El concert que la jove soprano catalana Sara Blanch havia de fer aquest proper diumenge (18h) al Teatre Conservatori de Manresa s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’artista. Des del Kursaal s’està treballant per reprogramar aquesta mateixa temporada el recital. Per això, de moment, s'ha demanat a totes les persones que havien comprat entrades, que les conservin, a l’espera de poder confirmar la nova data del concert. La soprano Sara Blanch, una de les veus més destacades del panorama líric europeu, tenia previst oferir al Teatre Conservatori un recital combinant els universos de la cançó i de conegudes àries [...]
El 2021 el Servei Educatiu del Kursaal va editar la llegenda de la Misteriosa Llum en format vídeoconte animat i, ara, el Jan i la Júlia -els personatges que protagonitzen els espectacles del Servei Educatiu del Kursaal- sortiran de la pantalla per explicar als infants la llegenda de la Llum en una versió teatral a la sala gran del Kursaal. Serà els dies 18 i 19 de febrer, una activitat gratuïta i adreçada a l’alumnat de cicle inicial i 3r curs de Primària dels centres educatius de Manresa. En aquest moment ja hi ha 9 centres inscrits i un total de 860 alumnes. Les inscripcions encara estan obertes i es poden fer a través de l’apartat [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 219