Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

18/01/21
SUSPESA LA REPRESENTACIÓ DE L’OBRA ‘RAMON’ I LA LECTURA DRAMATITZADA DE L’OBRA GUARDONADA AMB EL PREMI GALLINER, PREVISTES PER DIUMENGE VINENT

La representació del monòleg ‘Ramon’ de Mar Monegal previst per diumenge vinent, 24 de gener, queda suspesa com a conseqüència de les restriccions de mobilitat preses per pal·liar els efectes del coronavirus, i davant la impossibilitat que les persones de fora de Manresa puguin desplaçar-se al teatre. Igualment, també queda suspesa la lectura dramatitzada de l’obra guanyadora de la primera edició del Premi El Galliner de textos teatrals, ‘La col·lecció’ de Xavier González-Costa, prevista també pel diumenge 24 de gener a la Sala Petita del Kursaal.

 De seguida que l’evolució de la Covid-19 ho permeti i les restriccions de mobilitat siguin més flexibles, es tornarà a posar data a la posada en escena tant de ‘Ramon’, interpretada per Francesc Ferrer, com de ‘La col·lecció’, dirigida per la manresana Sílvia Sanfeliu i interpretada pels actors i actrius manresans Teti Canal, Albert Ruiz, Guillem Cirera i Judith Aguilera.

El Kursaal ja s’ha posat en contacte amb totes les persones que tenien entrades per aquests dos espectacles per informar-los de la suspensió i, en el cas de ‘Ramon’, procedir a la devolució de l’import de les entrades.

ALTRES NOTÍCIES
El concert que la jove soprano catalana Sara Blanch havia de fer aquest proper diumenge (18h) al Teatre Conservatori de Manresa s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’artista. Des del Kursaal s’està treballant per reprogramar aquesta mateixa temporada el recital. Per això, de moment, s'ha demanat a totes les persones que havien comprat entrades, que les conservin, a l’espera de poder confirmar la nova data del concert. La soprano Sara Blanch, una de les veus més destacades del panorama líric europeu, tenia previst oferir al Teatre Conservatori un recital combinant els universos de la cançó i de conegudes àries [...]
El 2021 el Servei Educatiu del Kursaal va editar la llegenda de la Misteriosa Llum en format vídeoconte animat i, ara, el Jan i la Júlia -els personatges que protagonitzen els espectacles del Servei Educatiu del Kursaal- sortiran de la pantalla per explicar als infants la llegenda de la Llum en una versió teatral a la sala gran del Kursaal. Serà els dies 18 i 19 de febrer, una activitat gratuïta i adreçada a l’alumnat de cicle inicial i 3r curs de Primària dels centres educatius de Manresa. En aquest moment ja hi ha 9 centres inscrits i un total de 860 alumnes. Les inscripcions encara estan obertes i es poden fer a través de l’apartat [...]
Aquesta propera tardor, del 20 al 23 de novembre, la sala gran del Kursaal acollirà en 7 funcions el musical ‘Mamma Mia!’, tota una festa musical basada en 23 grans èxits d’ABBA com «Dancing Queen» «Gimme Gimme Gimme» «Chiquitita» o «The Winner Takes It All», entre d’altres. Un homenatge a les mares i a les seves filles, a l’amor i a l’amistat. Les entrades per veure ‘Mamma Mia’ al Kursaal es posaran a la venda properament a la web del Kursaal a wwww.kursaal.cat. Ben aviat, informarem dels horaris i preus de les diverses sessions. ‘Mama Mia!’ és una comèdia [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 218