Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

10/10/19
LA BANDA BARCELONINA MISHIMA I EL MUSICAL ‘EL PETIT PRÍNCEP’ TORNEN AL KURSAAL DE MANRESA L’ANY VINENT

Demà divendres a les 6 de la tarda es posaran a la venda les entrades de dos espectacles que tornen al Kursaal de Manresa la propera temporada. Per una banda, les del concert de la banda barcelonina Mishima, que actuarà al Kursaal el divendres, 10 de gener a les 20:30h. I per l’altra, les entrades per 4 funcions del musical ‘El Petit Príncep’ de La Perla 29, Àngel Llàcer i Manu Guix, es podran veure el dissabte 8 (17h i 20h) i diumenge 9 de febrer (12h i 18h).

 Les entrades per aquests espectacles es posaran a la venda demà divendres, 11 d’octubre a les 6 de la tarda, a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat. Les entrades del concert de Mishima valdran 25 euros (22 euros amb el carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys). Les entrades del musical ‘El Petit Príncep’ tindran un preu de 22 euros, (20 euros amb el carnet Galliner, majors de 65 anys i menors de 25 anys). Els nens i nenes fins a 12 anys pagaran 15 euros.

 Mishima presentarà al Kursaal ‘Ara i aquí’, el disc amb el qual la banda liderada per David Carabén celebra el vintè aniversari. És la tercera vegada que actuaran al Kursaal, després que el 2012 hi van presentar el seu treball ‘L’amor feliç’ i el 2014, ‘L’ànsia que cura’. Al nou disc, que presenten el proper 23 d’octubre al Gran Teatre del Liceu de Barcelona amb les entrades pràcticament exhaurides, el quintet barceloní combina grans èxits amb obra recent.

 La versió musical d’El Petit Príncep’ de Saint-Exupéry, ja es va poder veure al Kursaal en 5 funcions amb les entrades exhaurides el 2015 i en 4 sessions per la Llum del 2018. Estrenat a la sala Barts de Barcelona el desembre del 2014 amb una gran acollida, aquest Nadal repetirà per sisena temporada després de més de 400 funcions i 250.000 espectadors. El musical d'’El Petit Príncep’ és un espectacle pensat per a totes les edats, que ens apropa d'una manera única a la narració de Saint-Exupéry. El muntatge, amb direcció d’Àngel Llàcer i música de Manu Guix, combina música, cançons d'estils diversos, intèrprets, so de 360º i una escenografia visual espectacular (mappings, projeccions, animacions...) creada amb tots els detalls que transporta l'espectador des del desert fins a l'herba, passant per l'asteroide B 612, el planeta del rei o el món del geògraf.

Entrades a https://kursaal.koobin.cat/index.php

ALTRES NOTÍCIES
La bona acollida de les dues funcions previstes de la comèdia ‘Un Déu salvatge’ de Yasmina Reza, que ja tenen poques entrades disponibles, ha portat a programar una tercera funció de l’obra per al diumenge, 27 d’abril a les 12 del migdia a la sala gran del Kursaal. Les entrades per aquesta nova sessió ja estan disponibles a la web (www.kursaal.cat) i a les taquilles del Kursaal. L’obra està protagonitzada per Pere Arquillué, Laura Conejero, Ivan Benet i Laura Aubert i ha tingut molt bones crítiques en les primeres setmanes de funcions al Teatre Goya de Barcelona. ‘Un déu salvatge’ ja és [...]
El concert que la jove soprano catalana Sara Blanch havia de fer aquest proper diumenge (18h) al Teatre Conservatori de Manresa s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’artista. Des del Kursaal s’està treballant per reprogramar aquesta mateixa temporada el recital. Per això, de moment, s'ha demanat a totes les persones que havien comprat entrades, que les conservin, a l’espera de poder confirmar la nova data del concert. La soprano Sara Blanch, una de les veus més destacades del panorama líric europeu, tenia previst oferir al Teatre Conservatori un recital combinant els universos de la cançó i de conegudes àries [...]
El 2021 el Servei Educatiu del Kursaal va editar la llegenda de la Misteriosa Llum en format vídeoconte animat i, ara, el Jan i la Júlia -els personatges que protagonitzen els espectacles del Servei Educatiu del Kursaal- sortiran de la pantalla per explicar als infants la llegenda de la Llum en una versió teatral a la sala gran del Kursaal. Serà els dies 18 i 19 de febrer, una activitat gratuïta i adreçada a l’alumnat de cicle inicial i 3r curs de Primària dels centres educatius de Manresa. En aquest moment ja hi ha 9 centres inscrits i un total de 860 alumnes. Les inscripcions encara estan obertes i es poden fer a través de l’apartat [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 219