29/10/20
EL TEATRE KURSAAL ATURA L’ACTIVITAT ESCÈNICA DURANT ELS PROPERS QUINZE DIES EN COMPLIMENT DE LES NOVES RESTRICCIONS QUE ENTREN EN VIGOR DEMÀ DIVENDRES
L’activitat escènica al teatre Kursaal, Conservatori i Plana de l’Om queda aturada, de moment, fins el dissabte 14 de novembre, en compliment de les noves restriccions que entraran en vigor demà divendres. En els propers dies es treballarà per si és possible buscar una nova data per als espectacles que es veuen afectats per aquestes mesures, o queden suspesos definitivament.
Els espectacles que es veuen afectats per les noves restriccions són:
30/10/20. ‘Flotados’ de David Moreno i Cristina Calleja
1/11/20. ‘Que bèstia!’ de Tortell Poltrona
1/11/20. ‘Beethoven, el cant dels pobles’ amb Kallias Ensemble
6/11/20. ‘Trama’ de Roser López-espinosa
7/11/20. ‘La princesa en texans’ de la Cia Sgratta. Imagina’t
7/11/20. El Kanka Gira Payaso
7/11/20. Arnau Morell i Spawn Quintet. 3/4 de Música
8/11/20. Dani Nel·lo. Gust de Jazz
11/11/20. ‘Emili Vendrell, la veu del poble’. Cicle Gent Gran
12/11/20. ‘Rey Lear’ de Shakespeare
13/11/20. Blaumut. ‘0001’
També es veurà afectada la projecció del Documental del Mes (amb el documental ‘Robots’ el 5 de novembre), organitzada conjuntament amb CineClub Manresa, a més a més de tota la programació cultural que estava previst que es portés a terme als equipaments de Manresana d’Equipaments Escènics (MEES), com és el cas de les activitats organitzades per CineClub Manresa o Tocats de Lletra, entre d’altres.
L’activitat a l’Aula d’Arts Escèniques del Kursaal també aturarà les classes presencials a partir de demà divendres. I en els propers dies es reprendrà l’activitat de manera virtual.
El concert que la jove soprano catalana Sara Blanch havia de fer aquest proper diumenge (18h) al Teatre Conservatori de Manresa s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’artista.
Des del Kursaal s’està treballant per reprogramar aquesta mateixa temporada el recital. Per això, de moment, s'ha demanat a totes les persones que havien comprat entrades, que les conservin, a l’espera de poder confirmar la nova data del concert.
La soprano Sara Blanch, una de les veus més destacades del panorama líric europeu, tenia previst oferir al Teatre Conservatori un recital combinant els universos de la cançó i de conegudes àries [...]
El 2021 el Servei Educatiu del Kursaal va editar la llegenda de la Misteriosa Llum en format vídeoconte animat i, ara, el Jan i la Júlia -els personatges que protagonitzen els espectacles del Servei Educatiu del Kursaal- sortiran de la pantalla per explicar als infants la llegenda de la Llum en una versió teatral a la sala gran del Kursaal. Serà els dies 18 i 19 de febrer, una activitat gratuïta i adreçada a l’alumnat de cicle inicial i 3r curs de Primària dels centres educatius de Manresa. En aquest moment ja hi ha 9 centres inscrits i un total de 860 alumnes. Les inscripcions encara estan obertes i es poden fer a través de l’apartat [...]
Aquesta propera tardor, del 20 al 23 de novembre, la sala gran del Kursaal acollirà en 7 funcions el musical ‘Mamma Mia!’, tota una festa musical basada en 23 grans èxits d’ABBA com «Dancing Queen» «Gimme Gimme Gimme» «Chiquitita» o «The Winner Takes It All», entre d’altres. Un homenatge a les mares i a les seves filles, a l’amor i a l’amistat.
Les entrades per veure ‘Mamma Mia’ al Kursaal es posaran a la venda properament a la web del Kursaal a wwww.kursaal.cat. Ben aviat, informarem dels horaris i preus de les diverses sessions.
‘Mama Mia!’ és una comèdia [...]