Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització.

MÉS INFORMACIÓ

NOTÍCIES

23/08/23
EL TEATRE CONSERVATORI DE MANRESA ACOLLIRÀ EL 10 DE SETEMBRE UNA GALA INTERNACIONAL DE MÀGIA

Serà la cloenda del Campionat Espanyol de Màgia que se celebrarà a Manresa entre el 8 i el 10 de setembre

Les entrades per la Gala ja són a la venda a taquilles i per internet a www.kursaal.cat



El teatre Conservatori de Manresa acollirà el diumenge 10 de setembre (20h) una Gala Internacional de Màgia dins del Campionat Espanyol de Màgia que se celebrarà a la ciutat entre els dies 8 i 10 de setembre, organitzat per l’associació Geni
(Grup d’Estudi i Nou Il·lusionisme’ que impulsa des de fa més de 10 anys l’espectacle ‘La nit dels genis’) i al qual es preveu la participació d’uns 150 mags.

Aquest és l’únic espectacle obert al públic en general del certamen, que tindrà lloc al Teatre Conservatori i a la Plana de l’Om; un Campionat en què, a part del concurs per categories, es celebraran 3 gales internacionals (la d’obertura, la gala de màgia de prop i la gala d’escena internacional), a més de conferències i una fira amb les darreres novetats del mercat mundial de màgia.

Les entrades per assistir a la Gala ja estan a la venda tenen un preu de 15€ (12€ majors de 65 anys, menors de 30 anys i Carnet Galliner) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.  

A la Gala Internacional hi prendran part els artistes Vadim & Elena (Rússia), Yannis Why (França), Dong Ni & Nür (Catalunya i Xina), Aleix Ferrer (Catalunya), Vadim Savenkov (Rússia) i JunWoo Park   (Corea del Sud). L’espectacle comptarà també amb Maximiliano Stia (Argentina) com a presentador.

El Campionat espanyol de Màgia  (CEM) se celebra cada 3 anys, just l'any anterior al Campionat Europeu de Màgia (FISM Europe - FISM ECM) que tindrà lloc a Sant Vicent (Itàlia). Aquest és el segon cop que Manresa acull un Campionat d’Espanya de Màgia (CEM); el primer va ser el juny del 2017.

ALTRES NOTÍCIES
La bona acollida de les dues funcions previstes de la comèdia ‘Un Déu salvatge’ de Yasmina Reza, que ja tenen poques entrades disponibles, ha portat a programar una tercera funció de l’obra per al diumenge, 27 d’abril a les 12 del migdia a la sala gran del Kursaal. Les entrades per aquesta nova sessió ja estan disponibles a la web (www.kursaal.cat) i a les taquilles del Kursaal. L’obra està protagonitzada per Pere Arquillué, Laura Conejero, Ivan Benet i Laura Aubert i ha tingut molt bones crítiques en les primeres setmanes de funcions al Teatre Goya de Barcelona. ‘Un déu salvatge’ ja és [...]
El concert que la jove soprano catalana Sara Blanch havia de fer aquest proper diumenge (18h) al Teatre Conservatori de Manresa s'ha hagut de suspendre per indisposició de l’artista. Des del Kursaal s’està treballant per reprogramar aquesta mateixa temporada el recital. Per això, de moment, s'ha demanat a totes les persones que havien comprat entrades, que les conservin, a l’espera de poder confirmar la nova data del concert. La soprano Sara Blanch, una de les veus més destacades del panorama líric europeu, tenia previst oferir al Teatre Conservatori un recital combinant els universos de la cançó i de conegudes àries [...]
El 2021 el Servei Educatiu del Kursaal va editar la llegenda de la Misteriosa Llum en format vídeoconte animat i, ara, el Jan i la Júlia -els personatges que protagonitzen els espectacles del Servei Educatiu del Kursaal- sortiran de la pantalla per explicar als infants la llegenda de la Llum en una versió teatral a la sala gran del Kursaal. Serà els dies 18 i 19 de febrer, una activitat gratuïta i adreçada a l’alumnat de cicle inicial i 3r curs de Primària dels centres educatius de Manresa. En aquest moment ja hi ha 9 centres inscrits i un total de 860 alumnes. Les inscripcions encara estan obertes i es poden fer a través de l’apartat [...]
VEURE ELS SEGÜENTS 6 ACTES D’UN TOTAL DE 219